Zapisz kolejne mozliwości uzyskania 66 punktów w 4 rzutach strzałkami do tarczy.

Możliwe to : 0 ,11 ,6,22,10,3,15,20,45 .

66 = 22 +22 +22+ 0
66 = 33 +22
i napiszcie mi jeszcze 6 działań :) (włącznie z 2)

HELP ! -wiem że to łatwe ale help , za tyle punktów ... ;]

2

Odpowiedzi

2009-11-12T18:15:05+01:00
66=10 +45+11+0
66= 33+ 11 + 11 +0
66= 15+15+15+11
66=11+11+22+22
66=33+22+11
66=33+11+11+11
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:17:43+01:00
66=11+15+ 20+20
66= 11+20+ 20+ 15
66= 45 +3+ 3 +15
66= 22+11+11+22
66= 45 + 15 +6 +0
66=20 + 20 + 20+ 6
1 5 1