Odpowiedzi

2009-11-12T18:17:13+01:00
520 - 100%
x -70%
100x - 36400/100
x=364

W tej szkole 364 osoby otrzymały co najmniej jedną ocenę niedostateczną
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:17:34+01:00
30% * 520 = 0,3 * 520 = 156

520 - 156 = 364

odpowiedź: 364
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T18:24:50+01:00
(razy będę oznaczała liteką x )

Dane:
Wszyscy uczniwie - 520
Uczniowie którzy nie dostali oceny ndst - 30%
Ile osób otrzymało ocenę ndst - ?
Oblicznia:

100% - 30% = 70%
70% x 520 = 70/100 x 520/1 = 364
Odp.: Ocenę niedostateczną co najmniej raz otrzymało 364 uczniów.