Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:20:09+01:00
Komar ma aparat gębowy kłująco - ssący, dlatego może przebić skórę i ssać krew
Motyl ma aparat gębowy ssący wyposażony w długą rurkę, która umożliwia mu wydobycie nektaru
Chrabąszcz ma aparat gębowy gryzący umożliwiający odrywanie kawałków liści
6 4 6
2009-11-12T18:50:22+01:00
Bo komar ma aparat gębowy kłujący, motyl ma ssący a chrabąszcz gryzący.
7 2 7