Odpowiedzi

2009-11-12T18:21:50+01:00
Lasy i Parki zazwyczaj są zielone. A to powiedzenie znaczy to ze w lasach i parkach jest dużo drzew a drzewa dają nam tlen.A płucami oddychamy.
Czyli wychodzi Lasy i parki to zielone płuca miast:))
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:23:06+01:00
To jedyne miejsca w wielkich miastach gdzie jest trochę zieleni na którą miło patrzeć i odpoczywać od zgiełku i hałasu miasta.Są to miejsca w których panuje cisza i spokój jest trochę świeżego powietrza i spotykane są zwierzątka jak np.wiewiórki czy gołębie. Ogólnie rzecz ujmując sa to miłe miejsca do odpoczynku w wielkim mieście>
18 3 18