Odpowiedzi

2009-11-12T18:22:30+01:00
Na szcęscie
raz dziennie tabletke szczęścia poić łazmi szczęsciea
2009-11-12T18:25:47+01:00
Szczypta hardcoru ,
ciut namiejetnosci w milosci
garsc przyjaciol,
odrobina slodyczy
pol kilko optzmizmu
troche komizmu
wszystko razem pogodzic
i smakowac co chwila
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:32:34+01:00
5 łyżeczek pogody ducha,
2 łyżeczki miłości,
1 miska przyjaciół,
przez przynajmniej godzinę być miłym dla innych,
szklanka dobroci,
pół szklanki troski
spożywać w każdej możliwej chwili:)
1 5 1