Odpowiedzi

2009-11-12T18:29:11+01:00
Zapraszam wszstkich na bitwe o Anglie, ktora odbedzie sie... (i tu wpisz dane). o godzinie....

Krlowa Anglii ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:29:05+01:00
Mamy zaszczyt zaprosić
prezydenta Lecha Kaczyńskiego
na rocznicę bitwy o Anglię ,
impreza odbędzie się 8 sierpnia br. o godzinie 16.00 w Northolt pod Londynem. Gwarantowana dobra zabawa, oraz pokaz sztucznych ogni .

ORGANIZATORZY