Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:33:43+01:00
Wodorotlenek sodu jest substancją silnie żrącą, która powoduje bardzo silne oparzenia . W przypadku dostania się go na powierzchnię skóry czy też do oczu natychmiastowo silne przemyć wodą, w przypadku komplikacji udać się jak najszybciej do służb medycznych a jeśli to możliwe na wydział toksykologiczny.
3 4 3
2009-11-12T18:38:24+01:00
Gdy wodorotlorek sodu dostanie sie do oczu lub na skórę należy szybko przemyć dużą ilością wody.
Jeśli gdy zajdą jakieś komplikacje należy udać sie szybko do lekarza
3 4 3
2009-11-12T19:06:13+01:00
W razie zetknięcia NaOH ze skórą by uniknąć silnego poparzenia należy szybko spłukać dużą ilością wody, i udać się do lekarza, lub wykorzystując to że wodorotlenek sodu jest zasadą, mozna zneutralizować go słabym kwasem i oczywiście udać sie do lekarza :D
1 5 1