Odpowiedzi

2009-11-12T18:28:15+01:00
Kościół jest moim łącznikiem z Bogiem. Tam mam czas się zastanowić nad tym wszystkim co do tej pory zrobiłem. W nim mogę przeprosić Boga za złe uczynki i poprosić o opiekę nade mną w dalszym życiu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T18:40:48+01:00
Kościół spełnia w życiu ważną rolę misji czyli czynienia dobra .kościół to dom BOŻY i łączy nas z Bogiem . Kościół wobec świata jawi się jako urzeczywistniająca jedność i jako świadek życia , całkowita uległość wobec Boga.

Kościół wspiera parafian w ich wierze. Nierzadko on jest wzorem dla wielu . Obdarzając chrześcijańską miłością,
Katecheta towarzyszy uczniom w ich życiu i dostrzega w nich przyszłość Kościoła.
2009-11-12T20:41:06+01:00
Kościół spełnia dla mnie ważną role ponieważ daje mi on natchnienie do dalszego życia,przebywanie w kościele jest dla mnie specjalne pojednanie się z bogiem i pozwala mi na modlitwę w pełnym skupieniu tylko z Bogiem.W kościele podczas modlitwy moje złe zachowanie spełnia mnie do refleksji nad sobą i swoim złym zachowaniem.Pomaga mi w wielu trudnych sytuacjach życiowych.Razem z innymi ludźmi pozwala mi się pojednać na wspólnej modlitwie i refleksji...