1. Mityczne bóstwo Ziemi
2. Opiekunka mądrości i rzemiosł
3. Rzeka zmarłych
4. Mityczne bóstwo Nieba
5. Bóg winorośli
6. Opiekun Muz
7. Rządził pierwszym pokoleniem bogów
8. Bogini Ksziężyca
9. Zrodzony ze związku kobiety i boga
10. Przewoźnik duszy po śmierci człowieka
11. Miejsce słynnej wyroczni
12. Siedziba grackich bogów
13. Władca nieba i piorunów

3

Odpowiedzi

2009-11-12T18:34:24+01:00
1.Gaja
2.Atena
3.Styks
4.Uranos
5.Dionizos
6.
7.Kreon
8.Artemida
9.
10.Charon
11.Delfy
12.Olimp
13.Zeus

  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T18:34:23+01:00
1. Gaja
2. Atena
3.Styks
4. Uranos
5. Dionizos
6. Posejdon
7. Chyba Zeus
8. Diana
9. Nie wiem
10. Charon
11. Tartar
12. Góra Olimp
13. Hefajstos

Nie wiem tylko 9. Ale reszte bym tak zrobiła jak napisałam.. ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:54:24+01:00
Gaja
Atena
Acheron
Uranos
Dionizos
Apollo
Kronos
Artemida
Herakles
Charon
Delfy
Olimp
Zeus
2 3 2