Odpowiedzi

  • dorr
  • Początkujący
2009-11-12T18:34:39+01:00
Bardzo lubie podróżowac.Podróze to moja pasja.Lubie to ponieważ można zwiedzic dużo znanych miejsc.W swioim życiu byłam w Francji lecz mam nadzieje ze zwiedze dużo innych miejsc.:)
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:38:38+01:00
I love travelling around the world. I like meeting new people. I like visiting new place,museums,theatre,castle. I was in France last year. It was great. I visit the Eiffel Tower ;)
3 3 3