Odpowiedzi

2009-11-12T18:35:31+01:00
O 4 % bo 25zł razy 100% i jak się skróci 25 z setką to wychodzi 4....
2009-11-12T18:36:22+01:00
Ala 25zł
maciek 20zł

25zł - 100%
20zł - x

25x = 2000
x = 2000 /25 = 80%

100% - 80% = 20 %

kieszonkowe ali jest wieksze o 20 %
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:40:33+01:00
Ala doste 25 zł kieszonkowego a jej młodszy brat 20 zł
a) o ile procent kieszonkowego ali jest wieksze do jej młodszego brata maćka

25-20/20=5/20=1/4-25%

P.S to jest dobrze bo na lecji to robiłam ;P
;)