Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:47:02+01:00
Skala 1 :750 000 zamieniamy na cm czyli to samo
1cm : 750 000cm wstawiamy dane
6,8 = x czyli nie wiadomo, teraz mnożymy to ze sobą po przekątnych czyli
x * 1cm = 6,8 * 750 000 wstawiamy x = a resztę dzielimy przez 1cm i zamieniamy 750 000 cm na kilometry czyli 7,5 km
x = 6,8 * 7,5 km /1
x = 51 km
2009-11-12T18:49:06+01:00
1cm- 7500m-7,5km
7,5 razy 6.8=51km

Trzeba najpierw 750000cm zamienić na kilometry to jest 7,5km i 7,5km pomnożyć przez 6,8 i wychopdzi 51km.
2009-11-12T18:51:21+01:00
750000=750000cm=7500m=7,5km

7,5x6,8=51