Odpowiedzi

2009-11-12T18:36:28+01:00
Moze np. jesli ktos bije twojego kolege poprosić żeby przestał albo zgłosić do nauczyciela.

jednak myśle, ze chodzi o to zebys nie wstydziała sie wiary i mówiła otwarcie o Bogu, bez oporów
2009-11-12T18:39:06+01:00
Możesz po prostu ich wysłuchać i spróbować im pomóc
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:56:17+01:00
Przede wszystkim aby byc prorokiem musisz byc dobrym autorytatywnym źródłem prawdy, dostarczającym innym pociechy, myśli przewodnich i wskazówek dających szansę poprawy.Zachęcac innych do czytania książek religijnych,pism nie tylko bibili.Namawiadz do chodzenia do kina na filmy religijne.Słowa proroka powinny byc besposrednie ,przede wszystkim do uczniów .Nie próbuj udowodnić wierzącym i sobie samym, że też mogą być dobrymi ludźmi.