Mam pytanie, a raczej prośbę. Niech mi ktoś powie czy dobrze rozwiązałam zadanie, bo z koleżanką wynikł spór, ona twierdzi, że jest inaczej, a ja nie jestem pewna czy mam rację.

Otóż: 5 razy pierwiastek z 2 podzielić na pierwiastek z 2.
To chyba jest 5 razy pierwiastek z 2 ? Skoro pierwiastek z 2 jest jako 1, to chyba od tej 5 się nie odejmuje tego pierwiastka z 2.

Mam nadzieję, że coś zrozumieliście. xD

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:37:00+01:00
Moim zdaniem ty masz rację :) mi też tak wyszło :)
2009-11-12T19:16:07+01:00
Masz to dobrze bo mi tez tak wyszło ;)
2009-11-12T19:42:03+01:00
Zobacz 5 razy pierwiastek z 2 podzielić na pierwiastek z 2
zobacz załacznik tam wszystko jest
5*pierwiastek z 2/pier.z 2
pierwiastki sie kkróćą i bedie 5