Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:38:42+01:00
2009-11-12T18:38:44+01:00
Dane:
a=6 cm
H = 5 cm
Szukane:
v=?
v=a²*H
v=(6 cm)²*5 cm = 180 cm³
2009-11-12T18:42:15+01:00
Dane:
a=6cm
b=6cm
c=5cm
Szukane:
V=?

V=a×b×c......(wzór na objętość prostopadłościanu)
V=6cm×6cm×5cm.............(podstawianie wartości)
V=180cm³ ............ (180 centymetrów sześciennych)

Ewentualna odpowiedź:
Objętość tego prostopadłościanu wynosi 180 cm sześciennych.

Pozdrawiam.