Mam takie dziwne pytanie:
mam wyraz angielski amethyst on jest w licbie pojedyńczej a mi jest ten sam wyraz potrzeby tylko ,że w liczbie mnogiej.
myśle,żże daje za to dużo punktów i wybiore najepszą odpowiedź a jak będzie zła to złe rozwiazanie;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:39:11+01:00
Żyby utworzyć liczbę mnogą poprostu dodajemy końcówkę -s lub -es w tym prrzypadku ten wyraz to bedzie amethysts
2009-11-12T18:40:53+01:00
Amethyst w liczbie mnogiej jest tak samo tylko dodajesz końcówke -s.
Czyli będzie AMETHYSTS !!! To będzie dobra odpowiedź.