Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:42:25+01:00
Bezbarwny człowiek, biały człowiek, człowiek interesu, człowiek czynu, swój człowiek, szary człowiek, wielki człowiek, nie szata zdobi człowieka, lecz człowiek szatę, człowiek starej daty, być człowiekiem wielkiego serca
2 5 2
2009-11-12T18:42:57+01:00
Hmmm no nie zabardzo sie orientuje ale moze sie przyda cos:P

- człowiek istota rozumna
- być człowiekiem
1 5 1