Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:45:01+01:00
Drodzy obywatele!
Proszę przeczytać ten list i zastosować się do niego, ponieważ sprawa jest bardzo ważna.
Coraz częściej przechodząc ulicą zauważamy wyrzucone jedzenie, a najbardziej chleb. Nie pochwalam tego. Można powiedzieć, iż jest to grzech. W tych czasach kiedy w Polsce jest wszystkiego sporo na sklepowych półkach nie zdajemy sobie sprawy z tego, że są na świecie miejsca w których brakuje jedzenia. Wiele dzieci w krajach afrykańskich oddałó by wszystko za skórke od chleba, podczas gdy my nie zdajemy sobie z tego sprawy bezmyślnie wyrzucając go gdzie popadnie. Nie szanujemy naszych dziadków, ojców, którzy kiedyś walczyli za naszą Ojczyznę, po to, by żyło nam się lepiej. A przecież można kupować mniej. Można dawać jedzenie wolontariuszom w dniach, kiedy co roku stają pod sklepami, aby ludzie włożyli do wózka coś dla biednych dzieci. Dlatego nie marnujmy chleba i innego pokarmu. Szanujmy tych, którzy starają się żeby codziennie do sklepu trafił towar, którzy wypiekają chleb i pracuja w pocie czoła, żeby nikt nie był głodny.
Mam nadzieję, że każdy, kto przeczytał ten list zrozumie swoje postępowanie i że nigdy już nie zobaczę na ulicy wyrzuconego chleba. Z poważaniem-
Burmistrz miasta
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T18:50:59+01:00
Drodzy.... tu coś dopisz... xD
Na początku mojego listu chciałabym was serdecznie pozdrowić.!
Proszę was nie wyrzucajcie chleba.! Chleb jest nam potrzebny do życia.! Jeżeli zostaną jakieś resztki chleba nie wyrzucajcie go do śmieci tylko dajcie zwierzęciom. One też muszą coś jeść...

nie wiem co dalej... xD