Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:51:34+01:00
Rola wody w przyrodzie i życiu człowieka:
-stanowi jeden z ważnych składników fotosyntezy
-dzięki wodzie powstaje wiele rzeczy np. papier, energia elektryczna
-jest potrzebna do wielu domowych czynności, np.gotowania, zmywania, prania
-jest potrzebna do utrzymania higieny
-woda nawadnia każdy organizm

Ogólnie woda jest źródłem życia na Ziemi...Gdyby jej nie było nasza planeta byłaby całkowicie pozbawiona życia
19 3 19
2009-11-12T19:00:31+01:00
Woda ma wiele zastosowań. Najważniejsza jest woda pitna,w gospodarstwach domowych jest używana do celów sanitarno-bytowych, w rolnictwie do nawadniania pól.Znaczne ilości wody zużywają zakłady przemysłowe. Woda może słuzyć np. jako rozpuszczalnik.
7 3 7