Odpowiedzi

2009-11-12T18:49:26+01:00
Płucothawki, czy coś takiego
skrzydła do poruszania
zdolność zdobywania pokarmu
-rozmnażanie na lądzie
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T19:07:18+01:00
Do życia na lądzie motylom potrzeba światła i ciepła słonecznego oraz kwiatów. Potrzebne są skrzydła- Motyle mają ubarwienie ochronne, przypominają kwiaty to ich maskuje.
Zdobycie pokarmu- Motyl posiada aparat, którym bezpośrednio pobiera pokarm płynny np. nektar kwiatów.
Układ pokarmowy -dobrze rozwinięte gruczoły ślinowe, pełnią funkcję gruczołów trawiennych.
Układ nerwowy ma formę łańcuszka
Rozmnażanie
19 4 19
2009-11-12T21:19:17+01:00
Na pewno:
-skrzydła do poruszania
-funkcja do zdobywania pokarmu
-rozmnażanie
14 3 14