Odpowiedzi

  • Bori
  • Początkujący
2009-11-12T19:00:39+01:00
1m3=100cm*100cm*100cm
1m3=1000000cm3
700kg/1000000cm3

1000000cm3=700kg
32000cm3=x

1000000x=22400000/1000000
x=22,4kg

22,4*10=224N
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:11:50+01:00
Masa :

d = 700 kg/m3
V = 4 m * 20 cm * 4 cm = 4 m * 0.2 m * 0.04 m = 0.032 m3
V = 0.032 m3
m = ?
d = m/V | * V
d * V = m
m = d * V
m = 700 kg/m3 * 0.032 m3 = 22.4 kg
m = 22.4 kg

Ciężar :

m = 22.4 kg
g ( przyśpieszenie grawitacyjne ) = 10 N/kg
F = ?
F = m * g
F = 22.4 kg * 10 N/kg = 224 N

Aby przekształcic wzór d = m/V to mozesz zrobic tak:
Masa:
d = m/V |* V
d * V = m
m = d * V
Objętość:
d = m/V |* V
d * V = m | : d
V = m/d

A F = m * g to tak :
Masa:
F = m * g |:g
F/g = m

Proste no nie ? Jak cos to pisz ^^ pozdrawiam ;]