Jakie wieki:

•włączenie Palestyny do państwa rzymskiego to wiek ..........(tutaj napisz wiek)

•ukrzyżowanie Jezusa to wiek ............(tutaj napisz wiek)

•ogłoszenie tolerancji religijnej w Imperium Rzymskim to wiek ......... (tutaj napisz wiek)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:53:49+01:00
1) I w. p.n.e.
2) I w. n.e.
3) IV w. n.e.
4 4 4
2009-11-12T18:55:10+01:00
Włączenie Palestyny do państwa rzymskiego to wiek I

•ukrzyżowanie Jezusa to wiek I

•ogłoszenie tolerancji religijnej w Imperium Rzymskim to wiek IV
3 3 3
2009-11-12T18:56:41+01:00
•włączenie Palestyny do państwa rzymskiego to wiek I w p.n.e.
•ukrzyżowanie Jezusa to wiek XVIII/XIX
•ogłoszenie tolerancji religijnej w Imperium Rzymskim (lata 69-318)
5 3 5