Odpowiedzi

2009-11-12T19:03:57+01:00
1.zielenice(chlorella)
2.brunatnice(morszczyn. listownica)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:06:57+01:00
Do glonów jednokomórkowych należą zielenice (na przykład chlorella, pierwotek) i okrzemki, których ściany komórkowe zbudowane są z krzemionki.

Stronka która może ci pomóc w tego typu zadaniach to:
http://www.biologia.eziemia.net/glo.htm


20 4 20
2009-11-12T19:20:37+01:00
Zad 1
jednokomórkowe: pierwotek, chlorella, okrzemek
zad 2
wielokomórkowe: listownica, sałata morska, morszczyn
1 2 1