Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:55:47+01:00
XhY - ojciec hemofilityk
XHXH - matka zdrowa

XhY * XHXH

Xh ; Y ; XH ; XH - Gamety

prawdopodobieństwo wynosi 0% . dziecko może być JEDYNIE nosicielem hemofilii .
1 5 1
2009-11-12T18:59:04+01:00
Żadnych ponieważ nie można odziedziczyć choroby po Ojcu
1 5 1
2009-11-12T19:02:36+01:00
Ala XH XH
olek Xh Y

mozliwe polaczenia: XH Xh; XH Xh; XH Y; XH Y

dziewczynki 100% przenosicielki
chłopcy 100% zdrowi

wszystkie dzieci beda zdrowe, dziewczynki urodzone z tego zwiazku moga jedynie przenosic hemofilie na swoje potomstwo
1 5 1