Odpowiedzi

2009-11-12T18:53:44+01:00
A) czterysta pięć i czterdzieści pięć dziesiątych
  • emas
  • Początkujący
2009-11-12T18:55:35+01:00
A) czterystapięć i czterdzieścipięć dziesiątych
b)dwadzieściatrzy i pięć dziesiątych
c)czterystapiędziesiąt .... latwe ale mi sie juz nie chce :P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:01:43+01:00
A) 405,45
czterysta pięć i czterdzieści pięć setnych
b) 23 , 05
dwadzieścia trzy i pięć setnych
c) 450 , 405
czterysta pięćdziesiąt i czterysta pięć tysiącznych
d) 4050,045
cztery tysiące pięćdziesiąt i czterdzieści pięć tysiącznych
e) 500,005
pięćset i pięć tysiącznych
f) 1300,008
tysiąc trzysta i osiem tysiącznych
1 5 1