Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:55:32+01:00
20000/40% * 100% = 500 *100 = 50 000 osób
2009-11-12T18:56:13+01:00
20 000= 40%
20000:40=500-1 % wszystkich
500*100%=50000

Odp Z usług tego biura korzysta 50000 osób
2009-11-12T18:58:26+01:00
Są 2 sposoby na rozwiązanie tego zadania ;)

I
20000=40%
5000=10%
50000=100%

II
40%*x=20000
0,4*x=20000/:0,4
x=20000:0,4=200000:4
x=50000

odp. Z usług tego biura korzystało 50000 osób.