Odpowiedzi

2009-11-12T18:55:43+01:00
Sprawdź, które z wymienionych liczb są miejscami zerowymi funkcji określonej podanym wzorem
a)y = x + 3
0=x+3
x=-3
b)
y = x²- 4=(x-2)(x+2)
0=(x-2)(x+2)
x=-2vx=2
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:56:42+01:00
A) 0=x+3
x=-3
b) 0=x²-4
x²=4
x=2 lub x=-2
4 4 4
2009-11-12T18:58:03+01:00
Miejsce zerowe czyli y=0
a)
0: y=0+3
y=3 nie
-3: y=-3+3
y=0 tak
3: y=3+3
y=9 nie

b)
0: y=0-4
y=-4 nie
-2: y=(-2)²-4
y=0 tak
2: y=2²-4=0 tak
4 3 4