Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:59:57+01:00
1. małżonkowie powinni się kochać wzajemnie
2. małżonkowie powinni się wspierać
3. każdy z małżonków powinien móc liczyć na druga osobę
4. małżonkowie powinni mieć dzieci
5. każdy z małżonków powinien dbać o druga osobę
6. każdy z małżonków powinien być zaangażowany w swój związek
7. małżonkowie powinni być wobec siebie szczerzy
8. małżonkowie powinni wychowywać swoje dzieci w duchu kościoła
4 5 4
2009-11-12T19:30:29+01:00
Małżeństwo powinno być kochane przez siebie mile i dobrzy do siebie. powinno wychowywać dzieci . nie powinno sie bic
4 2 4