Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T18:57:36+01:00
A coś takeigo, np: "Uśmiechnięci żyją dłużej"
I napisz to kolorowymi literami, rożnej wielkości:)
1 5 1
2009-11-12T18:59:29+01:00
Elo ziom może takie cosik uśmiech wiele nie kosztuje, jednak za to jak smakuje ;) uśmiechnięta buzi9a, to szczesliwa buzia, albo uśmiech dzisiaj noszę ja, uśmiech zawsze radosc da :)
1 4 1
2009-11-12T19:00:54+01:00
UŚMIECH fajny jest,UŚMIECH jest the best
1 5 1