Odpowiedzi

2009-11-12T19:01:48+01:00
OGŁOSZENIE! Zaginął pies rasy spaniel bretoński w kolorze biało-pomarańczowym.Znak szczególny-znamię na języku.Pies ma dwa lata i zaginąl w okolicach parku Wilanowskiego.Uczciwego znalazcę prosimy o kontakt pod numerem telefonu:666777333Nagroda pieniężna!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:03:32+01:00
ZAGINĄŁ PIES.
Psina zaginęła dwa dni temu(10.11.09r)w pobliżu lasu miejeskiego.
Suczka reaguje na Kleo.Jest to kundel.
Jest maści czarno-brązowej,ma jeszcze biała plamkę na lewym oku,i łatkę na ogonie.
Suczka jest w wieku 6 miesięcy i nie sięga wyżej niż do kolana.
Ma szare ,śliczne oczka.
Suczka w dniu zaginięcia miała różową obroże i tabliczkę przy obroży z nazwą psa i telefonem kontaktowym do właściciela.
Bardzo proszę o kontakt,rodzina Kleo prosi i tęskni.
Zlituj się i jeżeli ją zobaczysz-zadzwoń.
Telefon: 509890999.

Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]