Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:04:27+01:00
Im planety leżą w dalszej odległości od słońca tym mniejsza jest ich temperatura.
temperatura na tych planetach jest inna planety które są bliżej słońca mają temperaturę wysoką a te które są dalej mają bardzo niską. Dd planet daleko położonych od słońca nie docierają jego promienie. Ukształtowanie terenu na tych planetach
2009-11-12T19:06:07+01:00
1) Jest tam mniejsza temperatura.
2) Pada mniejsza ilość światła , niż na planety będące bliżej Słońca.
  • 2323
  • Początkujący
2009-11-12T19:06:29+01:00