U W A G A:

Jeżeli ktoś nie jest w stanie rozwiązać tego zadania niech nie pisze bredni (dla punktów). Nie radzę! Każda odpowiedz
typu "spam" (poszukaj w google) spotka się z usunięciem konta, gdyż mój znajomy jest moderatorem tego serwisu

2

Odpowiedzi

2009-11-12T19:15:33+01:00
A) H2 + Cl2 → 2HCl
b) C+ 2H2 (500 stopni Celsjusza) -> CH4

a) 3 Ca + 2 H3PO4 -> Ca3(PO4)2 + 3 H2
b) 2KOH + H2SO4 ---> K2SO4 + H2O
c) Al2O3 + 6HNO3 ---> 2 Al(NO3)3 + 3H2O
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:15:33+01:00
1) H2 + Cl2 --> 2 HCL
C+2H2 ---> CH4

2) 3Ca + 2 H3PO4 ---> Ca3(PO4)3 + 3H2
2 KOH + H2SO4 ---> K2SO4 + 2H2O
Al2O3 + 6HNO3 ---> 2 Al(NO3)3 + 3H2O

A u tego wyżej jest źle xDD
1 1 1