Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:07:55+01:00
Różnica jest taka:
wydalanie, np. kału, niestrawionych resztek pokarmu
wydzielanie, również to samo lub gazów
7 1 7
2009-11-12T19:08:28+01:00
Wydala sie rzeczy zbedne (np produkty przemiany materii, niestrawione resztki pokarmu itp)
wydziela sie np enzymy, łoj ochronny, pot ktory ma za zadanie chłodzic cialo, hormony itd czyli jest to dzialanie celowe, wpomagajace prace organizmu
28 4 28