Odpowiedzi

2009-11-12T19:15:27+01:00
Trawy - antylopy - lwy
larwy-góralki - sarwale
trawy - antylopy- hieny
liscie drzew - żyrafa - lew
liście drzew - liakon - hiena
2009-11-12T19:17:25+01:00
Trawy--- antylopy--- lwy
slon-lew -tygrys
liście drzew - liakon - hiena
liście drzew-liakon-tygrys
nosorożec-lew-tygrys
trawy -antylopy - tygrys
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:46:02+01:00
Trawy-antylopy-lwy
trawy-antylopy-gepardy
trawy-antylopy-lamparty
trawy-gazele-lwy
trawy-gazele-gepardy
trawy-gazele-lamparty