Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:02:19+01:00
1. Jezus porzucił swój dobytek i zstąpił z nieba. Z władcy świata stał się tylko człowiekiem. Postanowił oddać swe życie za ludzi - pokazał nam swoją miłość dla nas.
2. Pokazują one Jego prawdziwe obliczę. Niszczą maskę tylko zwykłego człowieka ukazując coś więcej, coś co dla odbiorcy pozwala pojąć jego cel.
3. Cały czas jesteśmy chronieni przez Ducha Świętego, którego posłał Jezus. Wszytko to, co mam jest uwarunkowane tym, iż On na to zezwala.
2 3 2
2009-11-12T22:52:21+01:00
1 Ma dwie natury Boską i Ludzką

3.Cały czas jej doświadczamy
2 1 2