Odpowiedzi

2009-11-12T19:16:22+01:00
Pani derektor bardzo chcemy żeby pani pozwoliła nam zrobić dyskotekę.Poprosimy rodziców o to żeby pilnowali nas na dyskotece.Napewno będziemy grzeczni i będziemy się starać żeby dyskoteka była udana i żeby wszystko wróciło na miejsce.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:18:04+01:00
Droga Pani Dyrektor !!
W imieniu całej szkoły serdecznie panią prosimy o zorganizowanie nam dyskoteki i najbliższych dniach. Brakuje nam wyszalenia się po całych tygodniach spędzonych na nauce i zadaniach domowych. Pani także była w naszym wieku i wie jak to jest być natolatkiem ! Pragniemy poznawać nowych przyjaciół i bliżej się z nimi zaprzyjaźniać. Obiecujemy się zachowywać kulturalnie i grzecznie!
Z wielką nadzieją na "tak" uczniowie.........
2009-11-12T19:27:34+01:00
Droga Pani Dyrektor !
Nasza klasa .... . Prosi dnia 8.12.09r. O sporządzenie Andrzejkowej dyskoteki.
Cała klasa chciałaby zrobić dyskotekę na Andrzejki. Wszystko będzie pod kontrolą kilku rodziców będzie nas pilnowało i kilku nauczycieli. Wszystkie szkody w połowie pokryjemy.

Prosimy klasa..