Odpowiedzi

2009-11-12T19:15:47+01:00
POznaje dopiero rzeczy i nie wie ze to jest zuperlnie glupe . dorosli smieja sie zs niego ! . on mysli ze tworzy coda ale to nie sa coda tylko zwykle obrazki dziecka
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:27:57+01:00
Dlaczego ?
Ponieważ interesują ich tylko rzeczy materialne. Nie potrafią marzyć, mieć wyobraźni, ich życie stawia im tylko dylemat ' mieć czy być ? '. Są poważni. ' Trzeba im wszystko tłumaczyć, niczego nie rozumieją. '
Gromadzą różne, żeby je mieć, nie mieć z nich korzyści, tylko je mieć, posiadać. Żeby zrozumieli innego człowieka trzeba mówić mądrze i tylko o mądrych rzeczach. Są materialistami i nie mają na nic czasu..
6 4 6