Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:20:15+01:00
Czynna
Teraz rozwiazuje zadanie.
bierna;
zadanie jest rozwiazywane
czynna;
Potem ugotuje obiad.
bierna;
obiad zostanie ugotowany
czynna;
Potem naprawie komputer
bierna;
komputer zostanie naprawiony
czynna;
kupie ten samochod
bierna;
ten samochod zostanie kupiony
czynna;
dzis zjem 2 kanapki
bierna;
kanapki dzis zostana zjedzone
;p mam nadzieje ze moze byc;)
26 3 26
2009-11-12T19:21:24+01:00
Strona czynna
Kot liże psa.
Karolina myje kota.
Ola maluje obraz.
Kamil idzie do szkoły.
Zosia przepisuje zeszyt.
strona bierna
Pies jest lizany przez kota.
Kot jest myty przez Karolinę.
Zeszyt jest przepisywany przez Olę.
Kolega jest wyprowadzany z klasy przez nauczyciela.
Ola jest niesiona przez kamila.
13 3 13
2009-11-12T19:23:58+01:00
1.czynna 2.bierna
1.Janek umył samochód.2.Samochód został umyty przez janka.
1.mama ugotowała obiad.2.obiad został ugotowany przez mame.
1.tomek kupił książki.2.ksiązki zostały kupione przez tomka
1.tata kupił komputer.2.komputer został kupiony przez tate
1.maciek zrobił zakupy2.zakupy zostały zrobione przez maćka
14 4 14