Odpowiedzi

2009-11-12T19:23:24+01:00
Wierzyć w Boga
Chodzić do Kościoła
ufać Bogu
być szczerym prawdomównym uczciwym miłym itp.
Po prostu przestrzegać dekalogu!!
8 3 8
2009-11-12T19:27:23+01:00
Wierzyć w Jezusa Chrystusa,modlić się rano i wieczorem,chodzić do kościoła przynajmniej raz w tygodniu
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:52:14+01:00
Przede wszystkim dbanie o własne zdrowie oraz także o zdrowie swoich najbliższych. Ostrożność i roztropność w podejmowanych decyzjach, mądre przemyślenia, obmyślane decyzje, rady bliskich ludzi, rzetelna nauka, dystans do wielu spraw.
6 4 6