Odpowiedzi

2009-11-12T19:22:48+01:00
Pozytywne:
*poprawa sytuacji politycznej w Grecji
*przeciwdziałanie tyranii

Negatywne:
*niesprawiedliwość wyroków
*układy, prowadzące do wypędzenie niewinnej osoby
85 4 85
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:35:11+01:00
Pozytywne było to że wszyscy mogli głosować na osobę którą podejrzewali o chęć przywłaszczenia sobie władzy,także to że osoba ta nie dowiedziała się kto na nią głosował.
negatywne było to że mogli wytypować złą osobę i niewinna osoba opuściłaby niesprawiedliwie swoje miasto.Negatywne było też to że trzeba było 6000głosów i gdy tych głosów nie było tyle to winna osoba była bezpieczna.
56 4 56