Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:22:56+01:00
A) 3,50 - 100%
4,20 - x %

3,50x = 420 /: 3,50
x = 20 %

120% - 100% = 20 %.

Odp: winogrona są droższe od bananów o 20 %

b) 4, 00 - 100 %
0,5 - x%

4x = 50 / : 4
x = 12,5 %

Odp: banany są tańsze od jabłek o 12,5 %


c) 4,00 - 100 %
4,20 - x %

4x = 420 /: 4
x = 105 %

105 % - 100 % = 5 %

Odp. winogrona są droższe od jabłek o 5 %.
2 1 2
2009-11-12T19:26:40+01:00
A) 4,20-3,50=0,7
0,7/4,20*100%=17%
b)4,00-3,50=0,50
0,5/4*100%=12,5%
c)4,20-4,00=0,2
0,2/4,20=5%


2009-11-12T22:25:03+01:00
A) 3,50 - 100%
4,20 - x %
3,50x = 420 : 3,50
x = 20 %
120% - 100% = 20 %.
Odp: winogrona są droższe od bananów o 20 %

b) 4, 00 - 100 %
0,5 - x%
4x = 50 : 4
x = 12,5 %
Odp: banany są tańsze od jabłek o 12,5 %


c) 4,00 - 100 %
4,20 - x %
4x = 420 : 4
x = 105 %
105 % - 100 % = 5 %
Odp. winogrona są droższe od jabłek o 5 %.