Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:23:00+01:00
12 ---- 66 i 2/3%
x ------ 100%

x = 1200/66 i 2/3 = 18

Drużyna rozegrała 18 meczy
2009-11-12T19:23:24+01:00
ROZEGRAŁA JAKIEŚ 18 MECZÓW CZY COŚ
2009-11-12T19:25:14+01:00
Wystarcz że podzielisz 12 przez dwa wyjdzie ci wtedy 6 czyli tyle ile 33,33 % meczy później pomnóż razy 3 by uzyskać 100% czyli 3*6=18
i podaj odpowiedz: drużyna rozegrała 18 meczy