Odpowiedzi

2009-11-13T13:20:16+01:00
Kwasy nukleinowe - są makrocząsteczkami zbudowanymi z jednostek, zwanych nukleotydami, połączonych ze sobą w dlugie łańcuchy. Biorą udział w przechowywaniu i powielaniu informacji genetycznej organizmu.Tworzą dwie grupy związków, różniących się budową oraz pełnioną funkcją: kwas deoksyrybonukleinowy(DNA), zawierający zapis informacji genetycznej, i kwas rubonukleinowy(RNA), biorący udział w przekazywaniu tej informacji podczas syntezy białek.
Najlepsza Odpowiedź!
  • kh24
  • Rozwiązujący
2009-11-13T13:24:30+01:00
Myślę, że moje własne schematy ułatwią Ci napisanie referatu, mi pomogły.
1 2 1