Odpowiedzi

2009-11-13T18:17:58+01:00
Rybosomy- wytwarzaja bialka
aparat colgiego- przechowuje i modyfikuje bialka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:02:45+01:00
W rybosomach - zachodzi biosynteza białek
Aparaty Golgiego - zajmują się modyfikowaniem i ,,pakowaniem" do pęcherzyków białek i lipidów w celu wydzielenia ich przez komórkę lub wykorzystania ich przez nią :)
2009-11-13T21:22:26+01:00
Aparat golgiego przechowuje białka i zajmuje się ich modyfikacją. A rybosomy wytwarzają białka.