Zad.1. Wpisz w puste miejsce odpowiednią liczbę lub jednostką.

a) 324 cm² = 3,24 ____________
b) 5295 mm² = _____________ cm²
c) 0,29 m² = 2900 ___________
d) 0,266 _______ = 26,6 mm²

Zad.2. Wpisz w puste miejsce odpowiednie liczby lub jednostki.

a) 12 mm³ = _____________________ dm³ = ____________________ m³
b) 0,8 m³ = 800 ______________ = _______________________ mm³
c) ________________________ mm³ = 5,55 cm³ = ____________________ l
d) 256 kg = __________________ dag = 0,256 ___________________
e) _____________t = _____________ kg = ____________ dag = 73 g
f) _____________ h = ______________ min = 27 000 s

2

Odpowiedzi

2009-11-12T20:05:32+01:00
Zad.1. Wpisz w puste miejsce odpowiednią liczbę lub jednostką.

a) 324 cm² = 3,24 dm2
b) 5295 mm² = 52.95 cm²
c) 0,29 m² = 2900 cm2
d) 0,266 cm2 = 26,6 mm²

Zad.2. Wpisz w puste miejsce odpowiednie liczby lub jednostki.

a) 12 mm³ = 0.000012 dm³ = 0.000000012 m³
b) 0,8 m³ = 800 dm3 = 800000000 mm³
c) 5550 mm³ = 5,55 cm³ = 0.00555 l
d) 256 kg = 25600 dag = 0,256 t
e) 0.000073 t = 0.073 kg = 7.3 dag = 73 g
f) 7,5 h = 450 min = 27 000 s
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:16:39+01:00
A) 324cm² = 3,24dm2
b) 5295mm² = 52,95cm²
c) 0,29m² = 2900cm2
d) 0,266cm2 = 26,6mm²

Zad.2. Wpisz w puste miejsce odpowiednie liczby lub jednostki.

a) 12mm³ = 0,000012dm³ = 0,000000012m³
b) 0,8m³ = 800dm3 = 800000000mm³
c) 5550mm³ = 5,55cm³ = 0,00555l
d) 256kg = 25600ag = 0,256t
e) 0,000073t = 0,073kg = 7,3dag = 73g
f) 7,5h = 450min = 27 000s
3 5 3