Odpowiedzi

2009-11-12T19:32:37+01:00
Metan - CH4
mC = 12u
mH=4u
12u +4u = 16u

Węgiel :16u ---100%
0, 16u ---1%
12u ---x
x=12u:0,16 = 75% - zawartośc procentowa wegla

Wodór: 16u ---100%
0,16u ---1%
4u ---x
x= 4:0,16 = 25 % - zawartośc procentowa wodoru.

:)
7 4 7
2009-11-12T19:34:46+01:00
Metan:CH4
C=12u
H=1u razy 4=4u
12u+4u=16u
12u przez 16u razy 100%=75%
4u przez 16u=25%
H=25%
C=75%
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T00:25:14+01:00
MC/mCH4=12/16=75% zawartość procentowa węgla
100% - 75% = 25% zawartość procentowa wodoru
1 1 1