Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:32:35+01:00
Lazy - leniwy
sociable- towarzyski
sensitive- wrażliwy
generous- chojny
confident-pewny siebie
dishonest-nieuczciwy
hard-ciezko
working- pracowac
shy- niesmialy
obedient-posłuszny
disobedient-nieposłuszny
loyal-lojalny
2009-11-12T19:46:17+01:00
Lazy - być leniwym
sociable-towarzyski
sensitive-wrażliwy
generous-wspaniałomyślny
confident-pewny siebie
dishonest-
hard-working- shy- ciężka praca ona
obedient-posłuszny
disobedient-nieposłuszny
loyal- lojalny