Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:38:06+01:00
Wybrałem Adolfa Hitlera
Adolf Hitler był przeciwieństwem Jezusa: był egoistą któremu nie zależało na ludziach i lubił patrzyć na ich cierpienie.
Jezus nauczał ludzi i myślał o nich. Za ludzkie grzechy zastał ukrzyżowany.
1 5 1
2009-11-12T19:38:07+01:00
Taką osbą może być Mojżesz.On bardzo był podobny do Jezusa Chrystusa.Zmarchwystał tak samo jak Jezus Chrystus.Myślę że to włąściwa osoba.
1 5 1
2009-11-12T19:40:38+01:00
Mysle ze najlepsza bedzie postac Jana Pawla II. Bardzo kochal Boga i ludzi. (jak Jeus). Jego osoba jest wzorem i idealem dla wielu wspolczesnych ludzi. Spotykal podczas swyh pielgzymekwielludzi, glowy pastw, politykow, ludzi showbiznesu,biedbnych,chorych, dzieci, mlodziez, doroslych i ludzi starszych(mi najbardziej to kojarzy sie z Jezusem). Nie zwazal na to czy czlowiek byl czarny czy bialy, czy byl afrykaninem czy europejczykiem, czy byl biendy czy bogaty. Tak jak Jezus wszystkim glosil Boga.
1 5 1