Odpowiedzi

2009-11-12T19:38:00+01:00
1. Mieszaninę zalać wodą. Cukier się rozpuści, wiórki magnezu pozostaną. Potem zlać roztwór znad wiórków i odparować wodę - pozostanie sam cukier.

2.
sól z pieprzem
Vegeta :)
mąka z solą
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:45:30+01:00
1. Opisz doświadczenie, które należy wykonać, aby rozdzielić cukier od wiórków magnezu.

Należy do mieszaniny dolać wody poczekać aż cukier się rozpuści - zostaną wiórki magnezu. Zlać roztwór do innego pojemnika i odparować wodę - zostanie cukier


2. Wymień mieszaniny z którymi stykasz się w kuchni.
(przynajmniej trzy ;pp )

- sok rozcięczony z wodą
- placek
- herbata z cukrem
- sos
- kawa

:):)

Mm nadzieję że pomogłam
5 4 5