Odpowiedzi

2009-11-12T19:44:29+01:00
Uwaga!
Sprzedam dom za jedyne 400000zł. Jest on duży, wygodny, wykończony, ale też przestronny. Piękny widok na pobliski staw. Jest to cena dogodna nigdzie indziej takiej nie dostaniesz, zachęcam bardzo gorąco, nie pożałujesz i zadzwoń już dziś a będzie wzbogacony o ten domek. Tel : 123-654-987 lub 510618090
bądź pierwszy.




1 5 1
2009-11-12T19:47:44+01:00
Bardzo zachecam do kupna domu poniewaz dom jest piekny duzy pietrowy koloru zółtego z tarasem.Dom zbudowano noowoczesnie nowoczesne meble itp/
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T20:17:53+01:00
Uwaga
sprzedam piękny i duży dom! budynek ten kosztuje jedyne 50000 zł. to wspaniała oferta! lubisz cieszyć oko pięknym widokiem? masz więc szczęście to dom z tarasem i widokiem na morze!to jedyna taka szansa! śpiesz się! bądź pierwszy, a staniesz się właścicielem tej niezwykłej nieruchomości! zadzwoń pod numer 666 555 444 nie przepuść tej okazji!
2 5 2